1. تشكيل پرونده 98 بیمارجديد در شش ماهه دوم سال 96
  2. دادن معرفي نامه به 51 بیماران جهت دريافت و خاص شدن دفترچه خدمات درماني
  3. معرفی 36 نفر از بیماران به بانکهای دولتی جهت دریافت وام
  4. حضور مدیر عامل انجمن در جلسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در تاریخ 96/7/10 با حضور مدیر درمان - جناب دکتر درویشی نیا – خانم دکتر کریمی و خانم یدالهی. در این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات داروئی و درمانی بیماران صحبت شد. ضمناً به صورت خصوصی با جناب دکتر عنایت زاده - معاونت محترم غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران - مساله کمبود و نایاب بودن بعضی ازداروها با ایشان مطرح گردید و قرار بر این شد تا پیگیری های لازم انجام شود.
  5. برگزاری همایش و پذیرائی از بیماران توسط شرکت سیناژن با همکاری انجمن ام اس مازندران و با حضور بیماران استان و خانواده آنان در تاریخ 96/7/27 از ساعت 16:00 الی 19:00. با سخنرانی دکتر باغبانیان و جلسه پرسش و پاسخ بیماران با پزشکان متخصص مغز و اعصاب ( جناب دکتر باغبانیان و جناب دکتر چراغ مکانی ) در رابطه با آخرین اطلاعات و یافته ها در مورد بیماری ام اس وداروهای جدید در هتل سالاردره ساری.
  6. حضور مدیر عامل انجمن در نشست استانداری مازندران در تاریخ 96/8/1 از ساعت 10:00الی 12:30 با حضور خانم دکتر ابتکار - معاون محترم رئیس جمهور در امور زنان و خانواده - ، استاندار و نمایندگان سازمانهای مردم نهاد که دراین نشست مشکلات بیماران در حوزه اجتماعی و خانواده و مسائل مربوط به بیمه برای سر پرست خانواده مطرح شد.
  7. حضور در جلسه مدیران انجمنهای بیماران خاص (هموفیلی – تالاسمی-کلیوی) با ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران دکتر موسوی از ساعت 15:30 الی 17:00 که در این جلسه ضمن ارائه گزارش ازعملکرد و اهداف و خدمات انجمن ، مشکلات داروئی و درمانی بیماران هم مطرح گردید.
  8. حضور جناب دکتر دامادی ( نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و همراهان ایشان در تاریخ 96/9/12 ساعت 11:00 صبح در دفتر انجمن ام اس با حضور آقایان دکتر عابدینی و عمادی و صحبت در رابطه با مشکلات بیماران و ارسال عملکرد انجمن و مشکلات آنان به دفتر جناب دکتر دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی
  9. حضور خانم نجاتی از اعضای هیأت مدیره انجمن در جلسه هم اندیشی در خانه تشکلها با حضور خانم سلمانیان و سمنهای مختلف ساعت 10:00 صبح در تاریخ 96/8/24 در رابطه با طرح پیشنهادی برای تصویب لایحه به مجلس ( برای بیماران خاص و سمن های مختلف ) که تصمیم گرفته شد طرحهای پیشنهادی به صورت مکتوب تا 30 آبان به خانه تشکلها ارسال گردد.
  10. ملاقات آقای عمادی با آقای دکتر ابراهیمی مدیر کل بیمه تامین اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر در رابطه با بیمه بازنشستگی و مستمری بیمارانی که به هر دلیل بیمه بازنشستگی و مستمری ندارند صحبت شد و راهکار برای این مشکل ارائه داده شد که به بیماران اطلاع رسانی شده است.
  11. برگزاری همایش برای بیماران شرق استان در سالن اجتماعات اداره بهزیستی بهشهر در تاریخ 96/9/21 از ساعت 14:00الی 16:00 با حضور آقای عمادی مدیر عامل انجمن و ریاست اداره بهزیستی بهشهر آقای باباجانی ، رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر آقای اکبری ، مهندس حیدری معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان و مهندس نجفی بعنوان کارشناس بیمه روستائی و عشایر خانم مظفری مسئول انجمن و همچنین خانم طبرسی بعنوان مشاور و روانشناس در رابطه با خانواده و مسائل اجتماعی و فرهنگی برای بیماران شرق استان
  12. جلسه نشست صمیمی و خصوصی مدیر عامل انجمن با آقایان دکتر آرام مدیر کل بهزیستی استان و قلندری معاون توانبخشی در رابطه با خدمات توانبخشی و کمک توانبخشی که تصمیم گرفته شد طی لیستی اسامی شهرهای مازندران که این خدمات را ارائه می دهند ، به انجمن ارسال و به بیماران اطلاع رسانی شود.
  13. حضور مدیر عامل انجمن در جلسه کمیته بیماریهای خاص استان در استانداری مازندران در تاریخ 96/11/19  ساعت 12:30 با حضور مدیران بیماران خاص ، مدیران دانشگاه علوم پزشکی ، بیمه سلامت و تامین اجتماعی و بهزیستی و کمیته امداد و دیگر مدیران دستگاههای اجرائی در رابطه با مشکلات داروئی و درمانی بیماران خاص استان
  14. تشکیل کلاس آموزشی در تاریخ 96/11/26 از ساعت 10:00 الی 12:00 صبح با حضور بیماران ام اس و کارشناس بیمه روستائی و عشایری و بازنشستگی ( خانم محسنی ) در سالن کنفرانس بیمارستان امام ساری
  15. شرکت بیماران در اولین همایش بزرگ خانواده ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء مازندران که در مجموعه ورزشی ایثاردر تاریخ 96/11/27 از ساعت 9:00 الی 13:00 به میزبانی هیأت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان برگزار گردید که در این همایش با اهدای لوح تقدیراز 2 نفر از بیماران انجمن ام اس در رشته سوارکاری و آمادگی جسمانی مقام داشتند تشکر گردید.
  16. انجام کار تحقیقاتی توسط فوق لیسانس روانشناسی شخصیت در رابطه با ویژگی شخصیتی و ناگوئی هیجانی با دلزدگی زناشوئی در بیماران ام اس شهرستان ساری
  17. انجام کار تحقیقاتی توسط دانشجوی رشته فیزیو لوژی ورزشی گرایش عصب و عضله مقطع دکتری جهت تهیه اطلاعات اولیه بیماران عضو انجمن
  18. دادن کارت هدیه نوروزی به 130 بیمار ام اس نیازمند استان هریک به مبلغ 1,000,000 ریال که از این تعداد 20 کارت نوروزی به مبلغ 20,000,000 ریال به بیماران نیازمند انجمن ام اس بهشهر داده شد .