حضور نماینده محترم مردم شهرستان ساری و میاندورود در دفتر انجمن ام اس مازندران - 25 مرداد 1399

حضور آقای زارعی - نماینده محترم مردم شهرستان ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی - در دفتر انجمن ام اس مازندران در تاریخ 25 مرداد ماه 1399.

که در این بازدید از سوی مدیرعامل انجمن، گزارشی ازاهداف و خدمات انجمن و همچنین مشکلات دارویی و درمانی بیماران به ایشان اراده شد.

تصاویر این بازدید در گالری تصاویر انجمن موجود است.


حضور جناب آقای دکتر بابایی کارنامی در دفتر انجمن - 14 تیر 1399

حضور جناب آقای دکتر بابایی کارنامی - نماینده محترم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی - در محل دفتر انجمن ام اس استان مازندران در تاریخ 14 تیر ماه 1399.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش از اهداف و خدمات انجمن از سوی مدیرعامل به ایشان، مشکلات دارویی، درمانی و ... بیماران به دکتر بابایی گزارش داده شد و ایشان نیز قول پیگیری دادند.


حضور مدیر عامل انجمن ام اس مازندران در جلسه و کارگاه آموزشی توانمندسازی سمنها در تاریخ 16 مرداد 1398

حضور مدیر عامل انجمن ام اس مازندران در جلسه و کارگاه آموزشی توانمندسازی سمنهایی که در حوزه سلامت فعالیت میکنند. این جلسه در تاریخ 16 مرداد ماه 1398 در محل دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران و با حضور ریاست و معاونت دمحترم انشگاه، نماینده محترم ساری در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل محترم امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران برگزار گردید.


ارائه گزارش به جناب آقای دکتر دامادی از سوی مدیرعامل انجمن ام اس مازندران

ارائه گزارش از سوی مدیرعامل انجمن ام اس مازندران - سید عسگری عمادی - و بیان مشکلات این انجمن به جناب آقای دکتر دامادی - نماینده محترم مردم شریف ساری در مجلس شورای اسلامی - در همایش انجمن ام اس مازندران که در روز 5 شنبه مورخ 22  شهریور ماه 1397 از ساعت 10:30 الی 14:00 در سالن همایش هلال احمر استان مازندران با حضور بیماران عزیز و با همکاری شرکت سیناژن برگزار گردید.


نشست صمیمانه و خصوصی با جناب آقای دکتر یوسف نژاد

نشست صمیمانه و خصوصی مدیر عامل انجمن ام اس مازندران (سید عسگری عمادی) با جناب آقای دکتر یوسف نژاد - نماینده محترم مردم شریف ساری در مجلس شورای اسلامی - در محل دفتر انجمن در تاریخ 27 مرداد ماه 1397.

در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از خدمات و اهداف انجمن ام اس مازندران از سوی مدیرعامل انجمن به ایشان، مشکلات دارویی و درمانی و معیشتی بیماران استان مازندران هم مطرح گردید.


نشست صمیمی با حضور دکتر دامادی نماینده محترم ساری در دفتر انجمن - 12 آذر ماه 1396

نشست صمیمی مدیرعامل انجمن ام اس مازندران - سید عسگری عمادی - ، دکتر عابدینی - رئیس هیات مدیره انجمن ام اس مازندران - و با حضور دکتر دامادی - نماینده محترم ساری در مجلس شورای اسلامی - در دفتر انجمن ام اس مازندران در روز یکشنبه مورخ 12 آذر ماه 1396 از ساعت 11:00 الی 12:00.

در این نشست به بررسی و پیگیری مشکلات و مسائل مربوط به بیماران ام اس در سطح کلان ار نظر دارویی  و درمانی ، بیمه ایی ، اجتماعی ، اشتغال و ... پرداخته شد.

تصاویر این نشست در گالری تصاویر انجمن موجود می باشد.


اشتراک در RSS - مجلس شورای اسلامی